Bestyrelsesmøde torsdag 30-06-2022 kl 20

Tilstedeværende: Nicolaj Bohn, Svend Heinesen, Visti Danielsen, Knud Hansen, Gunnar Borregaard

Dagsorden

  1. Konstituering af bestyrelse
  2. Godkendelse af referat
  3. Indhentning/kopiering af id så vi kan få overdraget kontrol af bankkonti og regnskab til formand og kasserer
  4. Eventuelt

Konstituering

Formand Nicolaj Bohn
Næstformand Svend Heinesen
Kasserer Visti Danielsen

Referat

Referat fra ekstraordinær generalforsamling godkendt

Indhentning/kopiering af ID så vi kan få overdraget kontrol af bankkonti
og regnskab til formand og kasserer

Visti tager kontakt til bank for at få oplyst deres krav

Eventuelt

Administrationsprogram

Vi har i øjeblikke 2 regnskabsprogrammer– Visti finder ud af, hvad vi skal bruge

Facebook og mail

  • Skal have kontrol over hvem som er/skal være administratorer
  • Svend har adm.rettigheder. Knud vil godt være superadministrator – resten af
  • Bestyrelsen er medadm.
  • Skal have opdateret mail-adressekartoteket
  • Skifte password til mail og facebook

Økonomi

  • Skal sørge for at have vore forsikringer i orden fx i forbindelse med arbejdsdage, men hvad betaler vi? Hvad er dækket?
  • Hvad bruger vi penge på – hvilke aftaler har vi? På næste møde gennemgår vi regnskabet
  • Vedligeholdesplan: skal vi også have på plads
  • Fjernelse af trekant ved Blåhalevej/Guldhalevej: Må vi overhovedet fjerne noget af jordvolden? – Er som situationen nødt til at spørge kommunen. Kan vi lægge jorden på lokalplanområdet? Ellers kan det være omkostningsfuldt med undersøgelse/depot
  • Kan vi omlægge regnskabsåret?

Diverse

  • Diskutere med kommunen om overdragelse af området
  • Pælene ved æbletræerne på midterarealet fjernes af vores gartner uden beregning